How To Find Saved Password in your PC


Aj ma ap ko btao ga k jo password ap k pc ma save ha ap us ka pta kse lgaye ga . agr koi ap password lga deta ha pr .ap ko btata ni ha jis ki wja sa ap passord sirf pc ma chla skta ha ku k wo ap k pc ma lga ha sirf or ap ko pta ni ha ,to aj ma ap ko btao ga k ap password ka kase pta lgaye ga....



Step:1
   Go to desktop





Step :2

tap to start and open control panel



and

tap to "network and internet"

Step:3




Tap to "network and sharing centre"

Step:4




Tap to "Manage wirless Network"

Step:5



Double tap to your saved network



Step:6



Step:7
Tap to "Security"


Step:8


Tap to "show chracter"

and at the end,your password has been showed...




to dosto is blog ko zyada sa zyada share kra ,agr koi masla ho to ap neche comment ma likh sakta ha


Hello ! Fndz ummed krta ho k ap ko mere web psnd i ho gi dosto ma rozana new tips&tricks wegaira upload krta rhta ho to dosto meri web ko zyada sa zyada share kra ,or agr koi mushkil ho to neche comment ma likh sakta ha.





Share To:

ALL KINDS OF KNOWLEDGE

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Comment Is Compulsary